Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

chat
Latest topics
» Typesetting Tutorial #2
by Anonymous98 Sat Sep 16, 2017 1:11 pm

» ZealouZ - Typesetter test
by fantaz Fri Aug 11, 2017 5:25 pm

» narukami54 - Translator Test
by fantaz Sun Jul 30, 2017 6:24 pm

» KojiMichi - Typesetter Test
by fantaz Wed Jul 26, 2017 6:23 pm

» Salam Kenal
by Onlymeneko Mon Jul 03, 2017 10:41 pm

» Hallo semuanya!!! newbie here.
by Onlymeneko Mon Jul 03, 2017 8:49 pm

» onlymeneko - Translator test
by Onlymeneko Sat Jul 01, 2017 7:36 pm

» Tebak Kutipan Film
by Onlymeneko Sun Jun 25, 2017 9:43 pm

» Alphabet Game Part 10
by Onlymeneko Sun Jun 25, 2017 9:22 am

» [GAME] Films
by Onlymeneko Sat Jun 24, 2017 11:40 pm

Affiliates
Who is online?
In total there are 4 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 4 Guests

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 26 on Sat Feb 25, 2017 4:25 pm

Kenalan dulu aaah~

Page 3 of 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Kenalan dulu aaah~

Post by Melina on Mon Sep 13, 2010 9:04 pm

bkn...
ada 1 anime yg mengingatkan mena sm tuh gambar.
tapi mena lupa anime apa...
avatar
Melina
Code:Breaker
Code:Breaker

Posts : 1548
Join date : 2010-09-04
Age : 22
Location : Hell Palace
Job/hobbies : Baca komik, OL, tidur, makan.

View user profile

Back to top Go down

Re: Kenalan dulu aaah~

Post by vacka on Mon Sep 13, 2010 9:08 pm

wow.. anime apa?? hayu kita cari dari semua anime yang pernah mena baca bleach?? dektektif conan?
avatar
vacka
Junior Agent
Junior Agent

Posts : 165
Join date : 2010-09-06
Age : 21
Location : bandung kota kembang
Job/hobbies : pelajar / main game

View user profile

Back to top Go down

Re: Kenalan dulu aaah~

Post by Melina on Mon Sep 13, 2010 9:09 pm

mena gak pernah baca bleach...
conan gak ada hewak kyk begitu'an...
avatar
Melina
Code:Breaker
Code:Breaker

Posts : 1548
Join date : 2010-09-04
Age : 22
Location : Hell Palace
Job/hobbies : Baca komik, OL, tidur, makan.

View user profile

Back to top Go down

Re: Kenalan dulu aaah~

Post by vacka on Mon Sep 13, 2010 9:12 pm

mmmm dragon drive?
avatar
vacka
Junior Agent
Junior Agent

Posts : 165
Join date : 2010-09-06
Age : 21
Location : bandung kota kembang
Job/hobbies : pelajar / main game

View user profile

Back to top Go down

Re: Kenalan dulu aaah~

Post by Melina on Mon Sep 13, 2010 9:18 pm

hmm...
bkn, mena juga gak pernah baca itu, tp tadi liat di google...
tp ttp bkn dr anime itu
avatar
Melina
Code:Breaker
Code:Breaker

Posts : 1548
Join date : 2010-09-04
Age : 22
Location : Hell Palace
Job/hobbies : Baca komik, OL, tidur, makan.

View user profile

Back to top Go down

Re: Kenalan dulu aaah~

Post by vacka on Mon Sep 13, 2010 9:26 pm

hmmm mungkin 20 century boys?
avatar
vacka
Junior Agent
Junior Agent

Posts : 165
Join date : 2010-09-06
Age : 21
Location : bandung kota kembang
Job/hobbies : pelajar / main game

View user profile

Back to top Go down

Re: Kenalan dulu aaah~

Post by Melina on Mon Sep 13, 2010 9:28 pm

bkn...
bc pun tidak
avatar
Melina
Code:Breaker
Code:Breaker

Posts : 1548
Join date : 2010-09-04
Age : 22
Location : Hell Palace
Job/hobbies : Baca komik, OL, tidur, makan.

View user profile

Back to top Go down

Re: Kenalan dulu aaah~

Post by vacka on Mon Sep 13, 2010 9:29 pm

hmmm kalau gitu munkin pokemon ?
avatar
vacka
Junior Agent
Junior Agent

Posts : 165
Join date : 2010-09-06
Age : 21
Location : bandung kota kembang
Job/hobbies : pelajar / main game

View user profile

Back to top Go down

Re: Kenalan dulu aaah~

Post by Melina on Mon Sep 13, 2010 9:31 pm

hmm...
kyk'na iya deh...
kan ada tuh monster baik di pokemon yg gede, buncit, gendut, hampir" mirip sm tuh gambar...
menurut mena sih...

itu juga gampir mirip kepala'na night fury...
avatar
Melina
Code:Breaker
Code:Breaker

Posts : 1548
Join date : 2010-09-04
Age : 22
Location : Hell Palace
Job/hobbies : Baca komik, OL, tidur, makan.

View user profile

Back to top Go down

Re: Kenalan dulu aaah~

Post by vacka on Mon Sep 13, 2010 9:34 pm

ahahaha ia mirip sama itu yang kerjaannya tidur terus kan
avatar
vacka
Junior Agent
Junior Agent

Posts : 165
Join date : 2010-09-06
Age : 21
Location : bandung kota kembang
Job/hobbies : pelajar / main game

View user profile

Back to top Go down

Re: Kenalan dulu aaah~

Post by Melina on Mon Sep 13, 2010 9:35 pm

iya...
bnr tuh...
avatar
Melina
Code:Breaker
Code:Breaker

Posts : 1548
Join date : 2010-09-04
Age : 22
Location : Hell Palace
Job/hobbies : Baca komik, OL, tidur, makan.

View user profile

Back to top Go down

Re: Kenalan dulu aaah~

Post by vacka on Mon Sep 13, 2010 9:37 pm

hahaha yang kepalanya atasnya warna biru terus kepala bawahnya warna putih


Last edited by vacka on Mon Sep 13, 2010 9:43 pm; edited 1 time in total
avatar
vacka
Junior Agent
Junior Agent

Posts : 165
Join date : 2010-09-06
Age : 21
Location : bandung kota kembang
Job/hobbies : pelajar / main game

View user profile

Back to top Go down

Re: Kenalan dulu aaah~

Post by Melina on Mon Sep 13, 2010 9:39 pm

klo gak slh iya
dia kayak sumo...
perutnya warna cream klo gak slh
yg lain'na warna biru...
kyk slalu tutup mata gitu
avatar
Melina
Code:Breaker
Code:Breaker

Posts : 1548
Join date : 2010-09-04
Age : 22
Location : Hell Palace
Job/hobbies : Baca komik, OL, tidur, makan.

View user profile

Back to top Go down

Re: Kenalan dulu aaah~

Post by vacka on Mon Sep 13, 2010 9:43 pm

hahaha iya bener yang kalau lagi laper jadi serem pisan
avatar
vacka
Junior Agent
Junior Agent

Posts : 165
Join date : 2010-09-06
Age : 21
Location : bandung kota kembang
Job/hobbies : pelajar / main game

View user profile

Back to top Go down

Re: Kenalan dulu aaah~

Post by Melina on Mon Sep 13, 2010 9:44 pm

yup...
klo marah, mata'na jd bintang"
avatar
Melina
Code:Breaker
Code:Breaker

Posts : 1548
Join date : 2010-09-04
Age : 22
Location : Hell Palace
Job/hobbies : Baca komik, OL, tidur, makan.

View user profile

Back to top Go down

Re: Kenalan dulu aaah~

Post by vacka on Mon Sep 13, 2010 9:46 pm

hahaha ia.. kalau gak salah udah ketangkep kan ppokemonnya sama jago lakonnya
avatar
vacka
Junior Agent
Junior Agent

Posts : 165
Join date : 2010-09-06
Age : 21
Location : bandung kota kembang
Job/hobbies : pelajar / main game

View user profile

Back to top Go down

Re: Kenalan dulu aaah~

Post by Melina on Mon Sep 13, 2010 9:47 pm

???
jago lakon tuh apa ya?
avatar
Melina
Code:Breaker
Code:Breaker

Posts : 1548
Join date : 2010-09-04
Age : 22
Location : Hell Palace
Job/hobbies : Baca komik, OL, tidur, makan.

View user profile

Back to top Go down

Re: Kenalan dulu aaah~

Post by vacka on Mon Sep 13, 2010 9:49 pm

peran utamannya
avatar
vacka
Junior Agent
Junior Agent

Posts : 165
Join date : 2010-09-06
Age : 21
Location : bandung kota kembang
Job/hobbies : pelajar / main game

View user profile

Back to top Go down

Re: Kenalan dulu aaah~

Post by Melina on Mon Sep 13, 2010 9:50 pm

o0o
iya kyk'na udah ketangkep
avatar
Melina
Code:Breaker
Code:Breaker

Posts : 1548
Join date : 2010-09-04
Age : 22
Location : Hell Palace
Job/hobbies : Baca komik, OL, tidur, makan.

View user profile

Back to top Go down

Re: Kenalan dulu aaah~

Post by vacka on Mon Sep 13, 2010 9:52 pm

tapi jarang di keluarin ya
avatar
vacka
Junior Agent
Junior Agent

Posts : 165
Join date : 2010-09-06
Age : 21
Location : bandung kota kembang
Job/hobbies : pelajar / main game

View user profile

Back to top Go down

Re: Kenalan dulu aaah~

Post by Melina on Mon Sep 13, 2010 9:53 pm

iya, abs kyk kurang keren gitu...
kurang berguna...
avatar
Melina
Code:Breaker
Code:Breaker

Posts : 1548
Join date : 2010-09-04
Age : 22
Location : Hell Palace
Job/hobbies : Baca komik, OL, tidur, makan.

View user profile

Back to top Go down

Re: Kenalan dulu aaah~

Post by vacka on Mon Sep 13, 2010 9:54 pm

hahaha ia kayannya

cuma bisa makan sama tidur aja
avatar
vacka
Junior Agent
Junior Agent

Posts : 165
Join date : 2010-09-06
Age : 21
Location : bandung kota kembang
Job/hobbies : pelajar / main game

View user profile

Back to top Go down

Re: Kenalan dulu aaah~

Post by Melina on Mon Sep 13, 2010 9:55 pm

hu uh...
bnr bgt tuh...
avatar
Melina
Code:Breaker
Code:Breaker

Posts : 1548
Join date : 2010-09-04
Age : 22
Location : Hell Palace
Job/hobbies : Baca komik, OL, tidur, makan.

View user profile

Back to top Go down

Re: Kenalan dulu aaah~

Post by Psych* on Tue Sep 14, 2010 11:21 am

huwee~w ternyata avatar aku jd bahan perdebatan di sini..
aku sendiri sebenernya ga tau ini makhluk dari mana, asal ngopy doang dari flesdis temen sih.. wakakakak lol!
tp kalo diliat" emang mirip monster di pokemon yah.. *baru nyadar*
avatar
Psych*
Junior Agent
Junior Agent

Posts : 281
Join date : 2010-09-05
Age : 25
Location : in your heart, baby~
Job/hobbies : forumwalker

View user profile http://shiroissaiko.tumblr.com

Back to top Go down

Re: Kenalan dulu aaah~

Post by veraverto on Tue Sep 14, 2010 12:39 pm

Tapi psych, lucu loh beneran avatarnya
avatar
veraverto
Junior Agent
Junior Agent

Posts : 299
Join date : 2010-09-04
Age : 23
Location : Bandung
Job/hobbies : Translator/reading, writing, and watching animanga.

View user profile http://nocturnalsign.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Kenalan dulu aaah~

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum